Jesteś tutaj: Start / Akredytacja ERASMUS+

Akredytacja ERASMUS+

• Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Finansowane przez Unię Europejską. Wyrażone poglądy i opinie są jednak wyłącznie poglądami autora(ów) i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Ani Unia Europejska, ani EACEA nie mogą ponosić za nieodpowiedzialności.

Artykuły

Czas wracać, bo wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej... " Ostatni dzień podróży spędziliśmy w Paryżu zwiedzając z panią przewodnik która mówiła po polsku i super się z nami dogadywała. Pokazała nam Łuk Triumfalny ,Sorbonę i Parlament , wieżę Eiffla, fontannę świętego Michała, ulicę Champs-Élysées, Górę Montmartre, dzielnicę artystyczną, a nawet zobaczyliśmy były dom Marii Skłodowskiej Curie.

Czytaj więcej o: Wizyta we Francji - powrót do Polski

"Szósty dzień. Kolejny dzień ciężkiej pracy i nauki. Pojechaliśmy wszyscy wspólnie do EcoMuseum. Widzieliśmy małe cielaki, kury, owce, gęsie i wiele innych wspaniałych zwierząt. Kiedy weszliśmy do budynku, zobaczyliśmy piękne portrety, starodawne ubrania, rowery, sprzęty rolnicze i obrazy przedstawiające rozwój rolnictwa na przestrzeni lat. Po zwiedzaniu pojechaliśmy na lunch i uroczyste zakończenie tej mobilności. Poza rozdaniem certyfikatów, było jeszcze wiele niespodzianek, takich jak śpiewanie i tańczenie. Tydzień w Rennes dobiegł końca, a od jutra czekają na nas kolejne przygody...:

"Czwartek: Mont Saint-Michel nazywany jednym z cudów świata. Jest to wyspa położona na granicy między Normandią a Bretanią w północnej Francji, otoczona przez przepiękne, zmieniające się w zależności od pływów morza. Oczywiście nie obyło się bez przygód, bo droga do kościoła była zabrana przez wodę w środku kościoła mogliśmy nacieszyć oczy jego niezwykłym charakterem i poznać jego historię oraz legendę o tym, jak został utworzony.

Czytaj więcej o: Wizyta we Francji

Nasi podróżnicy nadal we Rennes. Wczoraj byli tak zapracowani, że relacja dotarła dopiero dzisiaj. Czytajcie:

"Środa- kolejny intensywny dzień projektowy. Po śniadaniu podzieliliśmy się na grupy i zaczęliśmy następne działania warsztatowe. Ich efektem była mozaika, która zobaczycie na zdjęciach, nabycie nowych umiejętności manualnych oraz lepsze poznanie siebie (uczyliśmy się składać serwetki na przeróżne sposoby, robiłyśmy kolaże z wycinków gazet, które miały przedstawiać to, co lubimy, czym się interesujemy).

Czytaj więcej o: Wizyta we Francji

Ciężka ale fajna praca nie ma końca. Oto co Magda dzisiaj wam opowie: "Trzeci dzień we Francji rozpoczęliśmy od śniadania w stołówce. Następnie mieliśmy zajęcia w: kuchni , budowlance , na mozaice oraz w sali muzycznej . Graliśmy wspólnie na instrumentach przed szkołą. Po obiedzie wybraliśmy się na wycieczkę do ogrodu Braceliande , gdzie jedną z atrakcji było przejście ścieżką sensoryczną. Wieczorem wspólnie pojechaliśmy na festiwal. I na sam koniec dnia udaliśmy się na naleśniki do restauracji Bretone"